måndag 12 januari 2009

13 pers på kontoret!

Jag fattar fortfarande inte att det här händer! Det känns som igår när jag satt själv vid köksbordet och hoppades bygga upp en verksamhet med ett par hundra kunder som jag kunde försörja mig på. Nu är vi ca 10 heltidsanställda och har idag dessutom besökare och konsulter i våra egna lokaler. Idag är det premiär för vårt nya kundsystem så det är lite kaotiskt. Dock har det hela förlöpt bra och det kommer att förbättra servicen till våra kunder på lite sikt. Till exempel kan flera personer jobba i systemet samtidigt, ganska grundläggande eller hur? Prenumeranterna kommer själva att kunna administrera sina uppehåll och uppsägningar också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jäkligt kul att det går bra för er!
Är ny kund, bor själv, men gillar att ha allt hemma och recept att gå efter rakta av. Har varit semiparalyserad tidigare när jag stått i dagligvarubutiker och försökt komma på vad jag ska laga.

Rock on

Joakim