fredag 13 mars 2009

Därför uppskattar jag mina medarbetare...

Helena - för hennes rättframhet och hennes naturliga begåvning för det svenska språket
Linn E - för hennes flexibilitet och att hon alltid säger "ja, jag kan göra det!"
Koffe - för hans passion och hans förmåga att brainstorma om precis vad som helst
Therese - för hennes lojalitet och att hon kan allt om Middagsfrid
Petteri - för hans förmåga att lösa problem och att jag tack vare honom kan sova gott om natten
Victor - för att han är världens bästa man!
Emma - för hennes helhetssyn och proffsighet och att man märker på henne när något är fel
Linn C - för hennes framåtanda och samarbetsförmåga och vilja att lära sig nytt
Dominique - för hennes glada uppsyn och att hon alltid överlevererar
Alexandra - för att hon alltid ställer upp och har så god hand om mina barn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en VD att respektera för din framsyn och transparence, och en Människa man kan känna sig glad och berört av.

Vi ses på måndag.
Kram Christina

Anonym sa...

Varför du är en underbar chef, du lyssnar alltid och förverkligar idéer och du är mänsklig. Tack! Kram /Emma