torsdag 16 april 2009

Därför uppskattar jag mina medarbetare

Emma - för hennes övergripande koll på allting och hennes sätt att lysa upp kontoret genom sin blotta närvaro
Linn E - för hennes omtänksamhet, uppriktighet och förmåga att sätta gränser (vågar säga till mig när jag gjort fel)
Therese - för hennes stabilitet, hon har aldrig en dålig dag!
Victor - för att han är bäst, puss darling!
Dominique - för att hon själv TAR arbetsuppgifter ifrån mig, jag behöver inte ens delegera dem
Alexandra - för att hon alltid ställer upp och att hon utvecklats så mycket de senaste månaderna
Niklas - för sina idéer och att han så snabbt lär sig nya saker (har bara jobbat hos oss 2 veckor)
Christina - för hennes begåvning och iver för försäljning och att hon alltid sprider positiv feedback omkring sig
Linn C - för hennes glada positiva uppsyn och hennes läraktighet
Helena - för hennes sätt att organisera upp saker när det är kaotiskt och ingen annan orkar
Petteri - för att han aldrig lägger ett problem i knät på mig, han har alltid ett förslag till lösning
Koffe - för att han är en osannolik kombination av gourmet/finsmakare, analytisk teknolognörd och riktigt rolig kille
Samuel (praktikant) - för att han är på bara tre dagar visat att han snabbt kan utföra olika arbetsuppgifter, hacka grönsaker, sköta brevutskick och organisera om i förrådet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Därför uppskattar jag min chef:
För att du är så omtänksam, lyhörd och äkta /Linn E.

Kicki sa...

Tack Linn! Även chefen mår bra av positiv feedback.