torsdag 2 april 2009

Vår första mäss-aktivitet


Vi har precis blivit medlemmar i Handelskammaren och var med på en liten mässdag där 45 företag fick visa upp sig, mingla med varandra och ta emot andra intresserade. Vi hamnade brevid Sportcare där bl a Malin Everlöf Krepp jobbar. Hon berättade att hon snart ska springa London Marathon. Jag kände mig som en riktig soffpotatis. Alla mina försök till att börja springa har varit ganska misslyckade. Efter 2-3 månader har det fortfarande känts ganska plågsamt, men kanske ska jag göra ett nytt försök. Det är en så bra motionsform eftersom man kan utföra den överallt. Har någon komma-igång-tips? Jag vågade inte fråga Malin. Dessutom har jag lite svårt att identifiera mig med en elitidrottare.

1 kommentar:

Åse sa...

Prova Träningsprogrammen som finns på Iform.se http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=1014&a=1255 Dom funkar för mig.